Wednesday, October 27, 2010

My Fruit Cake

Isk...
tgk kwn2 wat business...cam syok plak...
tp apa yg aku bley wat?
dak2 opis ni ade yg terlalu rajin smpi amek upah jahit manik...
perghh...aku takde la berseni camtu....
n...cepat rabon la aku...dh la mmg rabon..

hmm tp aku ske mkn kek busu aku..
n aku dh blajar buat kek nih dr 2-3 thn lepas..
dh byk kali wat...sedap la gak...(ssh wo wat dia)
hahah sape lg nk puji diri sendiri kalo bukan diri sendiri...
tp btol la sedap..sbb dia moist sgt

tp kalu wat...boleh wat biz ke?
larat ke? (kukus 4 jam...pukul mentega sume manual...xboleh mesen (pantang))
hahaa sape nak try kek aku yg sedap? kekekee
p/s: 1.5 kg (approx)



Ni kalau kosong..

Baru2 ni adik aku bertunang...
so menarik gak kalau hias camni =)





Da hias =)
















Camni ok tak? hehee

OK la kot for starters...
nk try?

3 comments:

President said...

mcm seronok ja tgk kek buah tu...
buat market research..
bagi org taste...klu dpt byk positive feedback, u sure can get a good biz!
^_^

ف wildchild ۞ said...

aku rasa lagi menarik kalau letak satu tandan pisang atas kek tu.

fafa said...

tu dh jd banana cake. salah konsep kau ni